Selamat datang ke blog Cadar Sunsweet Murah.Di blog ini kami menjual pelbagai jenis cadar yang menarik. Kepada bakal pengantin ataupun suri rumah yang tercari-cari cadar yang menarik, bolehlah beli dari kami..harga cadar-cadar disini murah-murah sahaja. Website kami di http://zdlegacy.biz. Sila Call/SMS/Whatsapp kami di 019-7788873 untuk order..Jangan lupa LIKE dan SHARE page facebook kami di Cadar Sunsweet Murah

Friday, May 2, 2014

Kelambu Khemah Murah!!

Kelambu Khemah Murah!! Mudah digunakan dan dibawa kemana-mana!! Lindungi diri kita dan anak-anak kita dari gigitan nyamuk dan serangga!!! Semoga kita terhindar dari penyakit aedes! :)
Harga murah-murah sahaja!!
Saiz Queen = RM 40 
Saiz King = RM 50

Kelambu Khemah Moden ini menggunakan teknik self propping. 

Kelambu ini dapat digunakan tanpa perlu memasang apa-apa yang boleh menyebabkan kerosakan pada dinding atau tempat tidur anda.

Ia boleh pasang di atas lantai atau di atas katil, ia tidak mudah patah apabila dilipat, ia juga mudah disimpan atau dibawa kemana-mana samada untuk balik kampung atau travel. 

Designnya sangat unik, ia berbentuk canopi dan mudah untuk keluar masuk. Resletingnya kuat, tidak cepat rosak dan boleh buka tutup daripada luar atau dalam kelambu.

Kelambu khemah Purple
Kelambu khemah Purple

Kelambu khemah
Kelambu khemah Pink

Kelambu khemah
Kelambu khemah Orange

Cara melipat kelambu khemah
Cara melipat kelambu khemah








No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...